Älskling

Ville bara att du skulle få veta det här mitt hjärta.

Du är verkligen det finaste jag har. Jag skulle aldrig kunna se mig själv med någon annan än dig. Du är så underbar på alla sätt och vis, och jag är så lycklig att jag får ha en sådan fin person i mitt liv. Hur du än gör så lyckas du alltid få mig att le, även om jag inte ens vill det. Du är mitt ljus, du lyser upp min värld. Alla borde verkligen ha någon som dig, verkligen alla. Egentligen går det inte att förklara med ord hur mycket du betyder och hur mycket jag älskar dig. Jag har försökt så många gånger, men gång på gång misslyckas jag. Vad jag egentligen ville säga med det här är att jag verkligen älskar dig, mest av allt på denna jord. Och att jag aldrig någonsin vill förlora dig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman