Hey girl, what's wrong? Put on that smile again!

Ni vet sånadär som säger att de förstår ens smärta, som vet hur det känns att må dåligt? De vet FAN INGENTING. Jag orkar inte längre höra kommentarer som "ja, jag vet", "mm, jag brukar också känna så". FÖR DET GÖR NI FÖRIHELVETE INTE. Ja, dåligt mår ni säkert. Kanske värre än mig tillochmed.
 
Men ni mår inte dåligt på samma sätt som jag, ni känner inte samma smärta som jag, ni har inte fått ert hjärta slutet i tusen bitar på samma sätt som mig. Ni gråter inte samma tårar och ni skriker inte samma skrik.
 
 
Ni kan kanske sätta er in i min situation, kanske tillochmed förstå lite grann av det jag berättar. Men ni vet inte, INTE ALLS, hur det är att må såhär som jag gör.

Kommentarer
Postat av: Frohm

Du har rätt älskling,
Dock vet jag att du är stark nog att fixa dethär, det är jag 100 på.
Älskar dig verkligen till tusen, och snart kommer dethär kännas bättre, jag hoppas verkligen det i alla fall, för du förtjänar verkligen att må bra.
Hur som helst finns jag alltid här om det är nåt.
Loveu.

2012-08-20 @ 22:16:30
Postat av: malinkibsgard.blogg.se

Ursäkta om jag är otrevlig nu men sluta klanka ner på dem som faktiskt vill hjälpa dig. Folk säger "Dom vet inte hur det känns" Men tänk om dom vet det, tänk om dem faktiskt har varit med om den smärta som du har. Inget illa menat men tänk på det

2012-08-23 @ 17:39:49
URL: http://malinkibsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman