Uppe med tuppen!

Börjar allvarligt tro att något är fel, att jag är sjuk eller så. Har aldrig någonsin i mitt liv vaknat kl 05.03 av mig själv. Har iaf tittat på den fina solen ett tag, och snart ska jag börja fixa mig i ordning för första skoldagen av gymnasiet. Jag känner på mig att det här kommer bli bra, det känns verkligen så i djupet av mitt hjärta. Taggar faktiskt för en gångs skull skolan, måste vara första gången sen 3;an skulle jag tippa på. För tillfället sitter jag och skakar av kyla, för att jag är så otroligt lat och inte orkar stänga fönstret eller gå till andra sidan av rummet för att ta på mig mer kläder. På tal om kläder så har jag förövrigt beslutsångest över vad jag ska ha på mig? Kändes väldigt jobbigt vill jag lova. Nu ska jag lyssna på min favorit Ed Sheeran och börja göra något åt mig själv. Puss på alla fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman