Gårdagen var ett helvete

Jag hatar detta. Jag skriker, jag slår omkring mig. Jag känner ingenting annat än rastlöshet. På en sådan nivå att man går sönder totalt. Ilska, sorg, hysteri, frustration. Alltihop på samma gång i ett enda stort utbrott. Skriket varar evigt tills jag inte kan andas mer. Då tar jag nästa andetag och skriker återigen. När fan sak helvetes måendet sluta? När fan ska rastlösheten dö? Jag gör saker konstant hela dagarna. Jag gör så mycket som jag kan. Men aldrig är det nog. Rastlösheten kommer och biter mig om och om igen. Jag kan inte sitta still. Jag kan inte gå på promenader. Jag kan inte se på tv. Jag kan inte se på filmer. Jag kan inte göra ett jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman