Om du älskar mig så kommer jag att älska dig, och om du lämnar mig så kommer jag att älska dig.

Hej hallå! 
Sitter och lyssnar på underbaste Håkan och väntar på att Anton ska ringa upp igen. Idag har det absolut inte hänt något intressant i mitt liv. Har städat och ätit. Kul va? Jo så är de att vara sjuk. Blir att fara tillbaka till gymmet imorgon, så får vi se hur det går. Fredag blir det att träna med Malin på 360 skulle jag tro, lol kommer skämmas så galet mycket då alla där, vad jag vet, är vältränade och fina. Alla dessa jävla komplex, när ska jag bli nöjd? Troligtvis aldrig. Men vad gör det om hundra år då jag är död och begraven, troligtvis inget. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman