"Ler du så ler jag, är du glad så är jag"

Sitter här och pratar med finaste Amanda och Josef. Trevligare får man leta efter. Hur som helst så taggar jag och Amanda måndag samt tisdag, kommer bli galet! På måndag blir det en liten "roadtrip" till Bergsbyn med Amandas tuktmoppe. Väl där ska vi nog träffa lite trevligt folk och bara chilla! På tisdag blir det stan och ta hål i öronen, tror även att jag släpar med henne till byske. Vi får väl se hur detta slutar, men roligt kommer jag då ha! Imorgon(idag) blir det att fara till farmor och farfar för god middag och härligt sällskap av släkten, påskäggsutdelning osv! Men nu ska jag fortsätta vara social med mina sötnosar, Peace N Love

babe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman