För du gör allt så mycket enklare, min underbara ängel

Hejhallå!

Mycket har hänt sen vi sågs senast mina kära vänner! 
Har varit utomlands med världens mest underbara släkt och även drabbats av magsjuka på vägen hem därifrån pga någon liten, som jag så gärna vill kalla det, djävulsunge som hade magsjuka. Men självklart kom det inte direkt så hann smitta Anton, som smittade Ante. Haha det känns som att detta kommer bli en ondcirkel eller något, lol. 
 
Idag var jag då tillbaka till skolan, det kändes underbart att äntligen få komma ut från den här så otroligt långtråkiga och ensamma lägenheten. Efter skolan fick jag äntligen träffa min älskling, åh vad jag saknat honom nu under tiden vi båda varit sjuka! Vi hade super trevligt och han hjälpte mig även med lite läxa, så snuttipluttig:* 
Har absolut inget att skriva egentligen, så godnatt kära läsare. Glöm inte bort att drömma heta drömmar om era lovers, haha! 
 
The one and only♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman