En sån som mig

 
Sitter och väntar på att pojken på bilden ovan ska ringa mig, bäst i världen är han. Bestieee♥ Fast jag funderar på om jag ska springa ner till gymmet och prata med bestie senare ikväll, haha beslutsångest i sinne vill jag lova.  Idag har varit en riktig jävla skitdag, legat hemma och mått förbannat illa och det snurrar i huvudet på mig, fick ändå besök av min finaste granne Denise och vi satt och pratade ett tag. Resten av dagen har jag legat och sett på Efterlyst, har seriöst fastnat för skiten.Har väl egentligen, som vanligt, inget speciellt att skriva alls. 
Pusshej

Kommentarer
Postat av: deru

derp

Svar: tyst marcus
hejpalt.blogg.se

2013-03-11 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman