Jag vet vad jag har och behöver och du tillhör inte det

Hårda ord, men du förtjänar dom. För jag förstår inte hur man kan ljuga för någon så under en sån lång tid. Jag har dragit ett streck över det hela för jag är för bra för att ens ägna tid åt det mer. Men jag blir ändå så besviken. Jag litade på dig, jag trodde du var en bra människa. Jag ska alltid tro det bästa flera gånger även om personen fuckar upp allting, så ger jag nya chanser på chanser och så kan det fortsätta. För jag hoppas så innerligt att saker ska förändras, men det gör dom aldrig. Jag måste sluta vara så naiv, se saker svartpåvitt istället för ett ljuvligt paradis.

Jag hoppas du är nöjd med din insats, att du är stolt över dig själv. Att du nådde ditt mål, fick mig dit du ville. Och kunde spela ditt spel just efter dina regler. Grattis till din vinst! jag hoppas du mår bra över det och är glad!

Du kommer aldrig mer existera i mitt liv, det är människor som dig som öppnar mina ögon mer inför världen och visar mig vad som är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman