Make love, don't fight. Lets fuck tonight

 
Okej, jag suger på att blogga och det kommer även att vara så i fortsättningen. Jag har tänkt lägga hela livet åt sidan en stund och göra saker för min egen skull. Försöka få mig själv att tycka om mig själv. Allting är verkligen i botten just nu och helt ärligt så vet jag inte vad jag ska ta mig till, annat än att försöka få mig själv att le. Gymmet kommer bli min bästa vän nu, maten kommer bli nyttigare än någonsin och hälsan kommer vara på topp. Det har jag bestämt mig för. Det ska bara bli så. Sen har jag även upptäckt vilka som är viktiga i mitt liv, och vilka som inte är det. Vilka som är äkta, vilka som är fake. Jag har förövrigt haft den bästa helgen på länge. Tack till alla inblandade, jag älskar er pluttisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman