Anton och Affe är mina gudar

"Jag stannar upp, men tårarna rinner, jag vänder tillbaks för att torka mina kinder. Allt runt om kring, det bara försvinner. Jag blickar tillbaks men vill inte ha det som minnen. Riktigt vänner, man vet att dom stannar men efter tiden som gått så blir ingenting det samma. Tårar blir nätter istället för sömn. Jag vill vakna upp, men det är ingen dröm. Så mycket man förlorar och slå lite man vunnit. Men vart finns tiden nu, den som försvunnit? Jag vill säga förlåt men orden kommer inte fram. Vad hände med sagan när det var hon och han? Och tankar och minnen och själen den vänder, vad är det som händer?"
-Anton och Affe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman