Åherre

Sitter och gråter som om jag vore ett nyfött barn som ska få öppna ögonen för första gången och oturligt nog fick en stark ljusstråle rakt in i ögat. Just sett världens mest rörande film som dessutom är baserad på en verkligen händelse. Den är helt sjukt bra och jag tycker verkligen att alla som nu har ett så otroligt tråkigt liv att ni läser min blogg borde slösa eran tid på att se filmen istället. Den heter "Soul Surfer". Ärligt, suttit och gråtit nästan hela filmen igenom. Så ja, det är mitt filmtips till alla er söta, som jag förresten älskar för att ni läser min blogg. Om ni inte ser den kommer ni ångra er. Lovar.
 
Nog om det, idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Vaknade upp bredvid min finaste som trots att min kära padre hade något emot det for hit för att få träffa mig. Vi/jag kokade gröt fast det gick ju lite som det gick.. Sedan efter många om och men drog vi oss ut till det fina vädret och la oss och pressade ett tag. Senare då han hade farit hem gick jag in och fixade till mig lite grann för att sedan fara ner till stan för att möta upp finaste Mana. Några köp blev det iallafall och jag säger det, tur att lönen kommer inom kort! Jag for hem vid 5 tiden ungefär för att äta lite middag och sedan dra mig ner till gymmet. Var där i cirka 2 härliga timmar! Sedan for jag hem och duschade, tog mig lite kräm och satte mig framför datorn för att se klart filmen "LOL". Den borde ni förresten också se. Galet bra den med, dock var "Soul Surfer" bättre. Ja då vet ni. Iallafall, efter jag sett "LOL" klart så såg jag min nya favoritfilm "Soul Surfer" och nu sitter jag här och anstränger mig för att Ellen ska bli nöjd. Haha, skämt åsido.  Nu har jag tänkt ta en dejt med kudden, GN GOTT FOLK!!
 
Och just det, bara så ni vet: Jag är bäst.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman