Nu blir Ellen nöjd iaf!

Tänkte bara snabb blogga lite såhär nu när jag kommit hem från gymmet och före det från Rebecka! Idag var det egentligen tänkt att jag skulle fara till min kära pojke som äntligen(!!) kommit hem från Norge, men icke det. Dom planerna satta min kära pappa stopp för så istället ska jag följa mina grannar till gymmet lite senare ikväll, kanske skulle några andra följa också vilket säkert blir superkul! Förresten så for jag och klippte mig innan jag for iväg till Rebbe igår! Kortare än gud vet vad blev det, men gud vilken skillnad. Man ser rent att det är "frescht" haha bäst på att stava eller något sådant var det va? Morgon dagen kommer att se ut såhär att jag börjar med att stiga upp relativt tidigt, gå träbroarna runt med pappa sedan mot gymmet med pappa. Efter det blir det hem och duscha och sedan blir det troligtvis att vi far och köper en ny dator till mig! Taggad till tusen. Ni kan knappast förvänta er någon uppdatering på ett tag, för förmodligen kommer jag inte orka. Haha. Tänkte lägga ut lite porträtt som jag tagit på massa söta personer senare, och det lär ju vara det sista inlägget på länge.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman