shuman

En överlycklig tjej som just har beställt löshår, köpt ett nytt objektiv till kameran och bokat resa till Kanarieöarna ber så mycket om ursäkt för att hon inte bloggar så mycket, eller överhuvudtaget längre.
Igår var jag med mina finaste flickor Lina och Emma, dom sov här och det var super kul! Det måste verkligen göras om, verkligen. Gårdagen var fylld av lycka och tårar, varför är en helt annan historia. Jag älskar er mina fina vänner, tack för att ni existerar. Just nu sitter låten "Stay" med Erik Hassle fast klistrad i mitt huvud. Kärleken åt den låten går verkligen inte att beskriva, helt otrolig. Endast 2 arbetsdagar kvar sen är jag fri igen, iallafall tills skolan börjar om. Underbart. Imorgon kommer världens finaste kusiner och farbror på besök ifrån södra sverige. Har saknat dom så otroligt mycket, dom är finast. Någon annan som jag saknar är min kära pojkvän, världens finaste kille. Hah, detta inlägget blev svamligt, men jag vet att ni älskar det. Kärlek till er läsare som faktiskt fortfarande följer min blogg.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman