Take my hand, close your eyes.

Glöm det jag sa, ett inlägg till blir det iallafall! Sitter just nu och lyssnar på finaste låten "Rocketeer", är helt kär vill jag lova. Igår var en bra dag, for till stan med mamsen och pappsen för att äta på Allstar. Godaste på länge vill jag lova! Efter det for jag till Emma för att se film med henne och massa annat gott folk. Sedan vid 00.00 for jag till max för att möta upp Robin och Oscar. Satt och pratade med dom ett tag sen begav jag mig hemåt. Idag har jag inte alls gjort mycket, lagat mat åt mig och Jocke(min kära granneee) och fixat mig. Senare tror jag att jag drar mig mot Handlarn för att möta upp Robin och sedan fara hem till honom. Vad vi ska göra återstår att se. Vet inte riktigt vad jag ska säga annat än att livet känns ovanligt bra just nu! Puss mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman