10 personer som kommenterade min status + Ellen xD

Felicia Sandnesaunet;
Min lilla älskling borta i småland. Hon må ju ha världens sämsta men samtidigt bästa humor. Helt sjukt. Jag älskar hon och saknar henne otroligt mycket. Tagga smummmäääär 2012 baby!

Alina Paitrenka;
Har inte en aning om hur vida du är som person men säkert hur snäll som helst!

Jenny Lindberg;
Haha shit, du är hur söt och klockren som helst! Saknar dig stumpis.

Emma Johansen;
Oj, dig har jag väldigt mycket minnen med. Bra som dåliga. Jag saknar dig verkligen stumpan!

Ida Hjalmar Söderquist;
Har inte en aning om vem du är.

Fanny Öhlund;
Har inte en aning om vem du är.

Paulina Nilsson;
Du är hur söt som helst och har skåp bredvid mig;)

Emma E. Nyström;
Åh, har inte känt dig någon lång tid men det känns ändå som om vi känt varandra i evigheter. Du är hur söt och snäll som helst!

Malin Oscarsson;
Känner väl inte dig så bra, men du är jätte snäll!

Pontus Lundberg Schönfeldt;

Hihi, jag saknar då vi snackade skype hela tiden. Det var kul som satan! Förövrigt är du hur snäll som helst!

Ellen Södermark;

Det finns ingen som du, och du förstår mig som ingen annan gör, inte på samma sätt. Det är som att du kan läsa mig som en öppen bok. Du finns alltid där, utan att ens tveka på det. Älskar dig skruttis.


Kommentarer
Postat av: ellen

jag älskar dig, ja duvet allt detdär pluttinuttiga

du är så jävla underbar,lämna mig aldrig.

2012-02-27 @ 13:59:50
URL: http://ellensodermark.blogg.se/
Postat av: icelandica

OMG! vad cooolt med su´per man kan du komentera i min blogg hur man gjorde!?? :D <333 åh så fin blogg älskar den värkligen och du är med JÄTTE sööt!! <3 <3 <3 <3 ^^ , du jag hade blivit super duper lycklig om du hade gått in och röstat på mig??<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 på b´min blogg!!<33333 kan följa dig på bloglovin om du har det???<3333 komentera bara när du har det??<3333333333 tack sweetie! <3

2012-02-27 @ 16:17:29
URL: http://www.livetenligtingaloa.devote.se
Postat av: fellelelle

åhåhåhå saknar dig snäckan, tagga suuummmmääär <33333

2012-02-27 @ 16:28:47
URL: http://missioncomplete.blogg.se/
Postat av: isak

AHAHAHAHAH FANNY GÅR I MIN KLASS HON SA NI VAR BÄSTISAR XD

2012-02-27 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman