Jullan♥


du vet lika väl som jag att vår vänskap inte alltid varit på topp,
ibland var allt perfekt och du var min bästavän.
ibland att vi knappt pratat med varandra och unvikit varandra,
jag tänker inte ta upp allt det här men.
Våran vänskap är stark, för även om vi sårat varann tills vi börja gråta,
så har vi hållit ihop, älskat varandra och skulle kunna dö för varandra.
Jag vet mycket väl att du verkligen bryr dig om mig, så förlåt för varje gång
jag inte kunnat hålla det jag lovat. För jag ser det på dig att det sårar.
Du är inte som alla andra som låtsas bry sig om en
och säger "finns", "det ordnar sig", "allt kmr bli bra".
Nej, du tar tag i saker åt en, snackar med en så fort du ser att man inte har ett leende på läpparna.
Och det är jag sukt tacksam för. Du är en av dom få som jag säger allt till.
För om det inte vore för du sett hur jag mår, så vore jag nog inte här idag.
Jag älskar dig och det betyder sjukt att du kommit tillbaka till mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman