LOL

Min blogg suger.
Senare kommer iallafall finaste Emma hit och sen får vi väl se vad som händer. Gårkvällen spenderades med Marcus, vi gjorde väl inte så mycket förutom att se film sen cyklade jag hem i min fina vinterjacka med tanke på att jag tycker att det är förjävla kallt ute. Fittigt jävla väder idag med. Hata. Saknar typ allt folk i byske förutom vissa. Hur som helst ska jag föna mitt hår och platta det eller något. Bjuder på en arkiv bild och en bild på min/mitt(?) dipdye! Peace.


EMMAAAA♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Danielsson.

Vilken Marcus?<3

Förresten så blev det assnyggt!!!!!

2012-06-02 @ 23:18:19
URL: http://eemelieda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman