"When we’re together, we create stars"



Sitter för tillfället och dunkar musik och ska även börja sminka mig osv.  Vid 12-1 tiden kommer min bästa vän Elwin(den fina människan på bilden där uppe^) hit och vad vi ska hitta på har jag inte en aning om. Vi ska nog iallafall till stan och jag ska köpa en större töjning. Jag tycker att det är galet snyggt med töjningar, så länge dom inte är för stora. Sen vet jag inte vad som händer, jag lär väl märka antar jag? Har även varit lite kreaktiv idag och igår, skrev ut lite bilder(självklart från we♥it) och satt upp på min garderob och satt upp stjärnor som lyser i mörkret i taket. Jag vet att nu tänker ni säkert " Det hade jag i 3an vafan?" och ja, det hade jag med. Jag kände bara att jag behövde göra något med mitt rum så det blev såhär. Det var faktiskt riktigt mysigt med stjänorna ovanför sängen, kanske något du/ni bör pröva? Jag rekomenderar iallafall det! Men nu mina kära, nu ska jag fixa mig så att jag inte ser ut som ett spöke då Elwin kommer!
Peace N Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman