Listor egå

100 frågor
Personligt:
1. Namn? - Jaana Claesson
2. Korrekt ålder? - 15
3. Längd? - 169
4. Vikt? - vill inte ens veta
5. Smeknamn? - "Jaanis" I guess?
6. Vart bor du? - Skellefteå
7. Vad gör du på fritiden? - Hänger med världens finaste vänner!
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - .. Kolla på bilder:$$
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Hah, mina ben och min mage xDxP
10. Vad är du mest nöjd med? - Ögnonen
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Har inte ens tänkt skriva det här.
12. Vad vill du jobba med som äldre? - Har inte en aning, vill i alla fall jobba med att hjälpa andra.
13. Hårfärg? - Ljusbrunt typ
14. Ögonfärg? - Typ alla som går, brun,blå,grön&grå.
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Dock inte.
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Inte ens nästan.
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - För mycket, egentligen.
19. Någon vana? - HAH.. det är sjukt, måste alltid ha något att tugga på.. har varit så sen jag var liten:$
20. Lyckotal? - 7,31
21. Vad heter din bästa vän? - Oj ja har ganska många.. men bästaste är Jennifer.
22. Hur många nära vänner har du? - beror på vad som räknas som nära.
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Har inte en aning, troligtvis inte.
24. Vet många personer vem du är? - Har inte en aning.
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Säkert.
26. När var du senast med någon kompis? - igår, visserligen väntar jag på finaste Micki så vi kan säga idag;)
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Inte alls, jag umgås med de personer jag trivs med.
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Rebecka skulle jag tro.
29. Vem sov senast hos dig? - HAha jag minns inte..:(
30. Vill du ha ett förhållande? - Det beror ju helt på med vem, men ja I guess.
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Spelar ingen roll.
32. Är du kär? - nja, halverst.
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Har inte en aning.
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - beror på med vem.
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Ett varv runt jorden ;)
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Ibland, oftast.
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Yes.
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Skulle inte tro det.
39. I din klass? - Nej.

Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? - ja.
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Haha ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Yes
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Yes
45. Har du pussat den du tycker om? - Ja
46. Har du pussat någon inför folk? - ja
47. Kysst någon inför folk? - Yes
48. Hånglat inför folk? - Yes
49. Vem var ditt första hångel? - Hah, Robin skulle jag tro.
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - Duno, 1 I guess.
51. Vem är ditt bästa strul? - Det är en helt annan historia.
52. Och vem är ditt senaste? - Egil.
53. Ditt snyggaste hångel? - jadu, duno.
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nej
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Nej
56. Haft sex överhuvudtaget? - Ja
57. Hur gammal var du första gången? - 15
58. Hur gammal vill du vara första gången? - 16
59. Blivit dumpad efter sex? - Nej
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Pussat, ja.

Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - Småutrymmen, småkryp.
63. Har du någon allergi? - Pälsdjur,appelsin typ.. eller jag får bigmama läppar av dom:(
64. Vad tänker du på innan du somnar? - Allt och inget.
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Hur den beter sig
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Beror på vem som säger det.
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Beror på vilket humör jag är på.
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - bästa vän
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - inte en aning.

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - 13 haha :(
75. Vänskap eller förhållande? - duno
76. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? - fulaste killen!
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Beror helt på. Underkläder oftast höhö
79. Hur gammal är du helst mellan 7-13? 13 yes.

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - Yes,
81. Isåfall vem då? - Någon heh
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Hellikoptern!!
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Hah aldrig i livet.
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Om det räddar min väns liv, ja.
85. Kunna sova ute på vintern? - Tror inte det.
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Yes, någonstans där det är varmt.
87. Kunna slösa ditt liv på cigaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej.

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Inte speciellt.
89. Vad klär du dig i oftast? - Jeans,tights och någon stor tröja/kofta.
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - haha inte då jag är hemma, men då jag ska ut så ja, typ.
91. Klär du dig dyrt? - Inte precis
92. Vad kör du på för klädstil? - Min egen, I guess-

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - Jaaa
94. Haft sex? - nej
95. Fått en kram av en helt okänd? - haha ja
96. Ringt någon? - ja
97. Blivit uppringd? - jaa
98. Funnit kärleken? - lol nej
99. Kollat på google? - Ja

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? vill inte ens veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman