I just wanna feel this moment

Hejhallå! 
Sitter för tillfället helt ensam i en lägenhet på Moröhöjden och väntar på att min kära fordonsslusk ska komma hem. Han är nämligen på körskolan och tog dessutom mitt busskort så jag blev nästan tvingad att stanna här, men det duger åt mig! Musiken är dock min enda vän just nu, haha. Vad som är planerat idag vet jag inte riktigt förutom att när Anton kommer hem så ska vi nog hem till mig och senare ikväll ska jag på bio med Fanny! Tänker utsätta Anton för samma sak som han utsätter mig för, för tillfället. Han ska nämligen få stanna hemma hos mig och typ, ligga och dö i mitt rum. Hämnden är så jävla ljuv. 
 
Igår, ja vad hände igår? Jo, igår var det skola och vi fick sluta tidigare och jag kan lova att det behövdes! 
Efter att vi hade slutat mötte jag upp Anton och vi gick (!!!) hem till honom, och jag hatar att gå, H A T A R, heh. Men alltså, det var ändå skönt att få röra på sig lite. När vi kom hit så la vi oss och typ, sov framför tven ett tag. Vi städade även och jag hjälpte till med maten, so proud. Iallfall, sen så skulle Anton byta rum så det var ju bara att börja flytta en massa saker, fundera ut hur möblerna skulle stå för att det skulle bli som bäst och lägga in kläder i garderoben. Självklart så ville han utsmycka sitt rum, och inte oväntat hängde han upp wunderbaums i lampan. Nu luktar det gott här inne iallafall! 
 
Har egentligen inget mer att skriva, vi hörs väl senare. Puss på er mina älsklingar:* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman