Jag har nått den punkten där jag skiter i allt

Söndag idag mina vänner, vet inte om jag ska älska denna dag. 

Idag vaknade jag iallafall upp hos Denise vid 08.00, vi klädde oss och gick ut på en powerwalk lite sådär på morgonkvisten. Riktigt skönt var det iallafall. När vi väl kom in igen, började vi städa undan och fixa tillbaka allt på sin plats efter gårdagens bravader. Hade en jättebra gårdag och den började även på ett lika underbart sätt som den slutade. Det är nämligen så att Anton sov över här fredag till lördag så jag vaknade upp bredvid honom hihi. Åh, min lilla mysis. 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och nyss spelade jag "Just Dance" på wii, det är nästan så att det är ansträngande haha! Snart ska jag börja gå ner till stan för att möta upp Anton och sedan fara vidare till honom, stannar nog där till senare ikväll. Kommer bli toppen! Har väl egentligen inget mer att skriva, så jag sätter nog punkt här. Pussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman