When I hear that whistle blowin' I hang my head and cry

Tänkte faktiskt skriva något i detta inlägget, haha!

Inatt är den första natten jag sovit bra på säkert 3 månader, skönaste jag varit med om seriöst. 

Igår gjorde jag inte speciellt mycket, for ner på stan, bytte gummiband på tandställningen och solade med Lovisa för att sedan cykla hem och duscha. Efter middagen for jag och satte mig vid älven och bara myste. Idag har jag inte heller gjort något, dock är ju klockan endast 13.00. Väntar på att Lovisa ska hämta upp mig och sedan drar vi ner till stan. Senare vid 15.30 ska jag iväg och fixa naglarna, så himla taggad! 
Det var väl allt för denna gången, pusshej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman