Förändringar

Kände att jag behövde lite (eller ja, ganska mycket faktiskt) förndring på min blogg. Nu är det förhoppningsvis mindre ful än tidigare, haha. Vet inte ens varför jag skriver detta inlägg då jag i princip slutat blogg helt. Antar att jag tänkt ge bloggen en tusende chans? Ja vi ser väl hur det hela slutar. Kan i alla fulla fall berätta om vad jag har gjort idag, dock är det inget märkvärdigt. 
 
Dagen började med att sitta och vänta på den satans busshoran (ursäkta mitt språk) som bestämde sig för att låta mig sitta ute i 40 minuter och vänta. Hann ha 1 timmes teckenspråk på balder för att sedan i princip springa till den fullpackade bussen till anderstorp med min kompanjon Lisa. Hade skola som vanligt och slutade 14.00, och då var det bara att bege sig mot Traversen för julmys med HT1&3 samt vår klass då. Vi lekte massa lekar, fikade och drack drinkar(alkoholfria såklart) sedan gick jag hem. Hann vara hemma kanske 15 minuter sen kom Tobias och hämtade mig och vi for till solbacken för att utföra några ärenden. Hem och äta igen och sedan bege mig mot Patrik, där jag Fanny och Jessica hade ett eget julmys och slog in julklappar. 

Vart alldelses utdraget det där, men det är väl bättre än inget antar jag. 
Godnatt kompanjoner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman