Marcus äger

Sitter just nu bredvid en sjungande Egil och en tyst Sixten. Mitt emot mig sitter Pontus, Anton, Ante och Fellster. Jag har Marcus dator och den äger ju, lol. Jag och Fellster sleepar alltså på det här coola stället, mitt ute i ingenstans, även kallat Finnträsk. Snart ska vi väl ut och gå eller något, och nyss så eldade vi. Haha bra lan osv. Varför hänger jag å Fellster ens på lan kan man ju undra? Jo därför att vi inte har något liv och vi tycker om att vara retards. Hihi jojo, vad gör ni andra då, såhär mitt i natten? Hihi hejdå
 
 
FELLSTER WANTS THE D

Kommentarer
Postat av: anonymus

yraste

Svar: Hah amen durå marcuuuusss
hejpalt.blogg.se

2013-02-23 @ 03:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman