Blogga äg ju xd

Har inte bloggat på huur länge som helst men tänkte väl ge det ett försök igen. Dock får vi se om det blir imorgon eller något. Men kan ju berätta om vad som har hänt idag och planerna för imorgon. 

Jahapp, here we go. Idag vaknade jag upp vid världens finaste, vi klev upp och gjorde lite fika. Senare så skulle vi ut i garaget och såg att någon riktig jävla fitta har slagit sönder en ruta på bilen, insåg även att det var massor av saker som saknades som tex. en högtryckstvätt för några tusen. Förmodligen så är det massor av lackskador på bilstackaren med. Argast är jag, det är så förbannad onödigt att hålla på med sådant där skit. Åh. Nu har iallafall Anton farit hem och jag sitter och lyssnar på musik och väntar på att mamma och pappa ska snacka klart med polisen så vi kan beställa hem middag någon gång. Dock så tär det lite på mig med tanke på att jag egentligen ska vara nyttig och träna ordentligt. Aja, det blir säkert bra. 

Morgondagen ser ut så att det blir att fara på skolan, efter skolan har jag elevvårdsmöte. Efter den tråkiga tillställningen ska jag och några troligtvis fara och hämta en 745a. Kommer bli toppen, hoppas jag då. Har väl egentligen inget mer att säga annat än att jag verkligen ska försöka få igång bloggen igen.
Hihi, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman