Galenskap

Hejhej, vad ska vi säga om dagen idag då?
Jajjamän, idag är det Tisdag. En, enligt mig, mycket tråkig dag. Började med att försova mig, hann dock i tid till skolan ändå. Bra att veta, I know. Iallafall, idag är det ingen vanligt dag för idag blir min mamma gammal som skrutt, hihi. Vilket betyder att det inte blev något älskat gymmande idag. Synd var ju det, aja. Efter den långa tiden på skolan så drog jag och Fanny oss mot stan där jag skulle köpa en present åt mami och Fanny skulle köpa mat och ta bussen mot Morön.  Kulkul. Senare när jag kom hem så bjöds det på världens äckligaste mat, dvs. pölsa. Alltså ärligt, vad fan är det för mat? Är det ens mat? Ja, det kan man verkligen undra. Efter det fick vi fin besök av farmor, farfar och även mitt hjärtegull. Kul var väl det. Fika bjöds det på i stora mängder, men eftersom att jag ska vara nyttig så blev det inte överdrivet mycket fika för mig. Men lika bra är väl det, haha. Vet, som vanligt, inte riktigt vad jag ska skriva eller så. Haha det här sög. 

Peace
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman