Du kanske aldrig får den du vill få, men du får mig

Satan i gatan vad längesen det var jag skrev, och jävlar i min låda vad jag saknar mitt svarta, långa, fina hår. 
Är superduper sugen på att färga tillbaka mitt hår mörkt men ärligt så tycker jag för synd om det, för att utsätta det för något så plågsamt. Mitt hår kan seriöst vara det slitnaste någonsin trots att jag just klippt det. Seriöst, dö.
Men annars då? Jo livet rullar väl på, skolan kan suga en stor jävla åsnekuk men annars så. Har världens underbaraste pojkvän som förövrigt just for hem från mig. Imorgon är det skola sen är det bara massor av roliga saker som sker. Wooho! Är taggad till tusen. Ni då mina kära läsare? Har absolut inget att skriva sååå, pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Superman